Afdeling

GroenLinks is een partij met idealen. Knokken voor wat kwetsbaar is! Dat doen we in Europa, in Den Haag, in de Provincie en natuurlijk ook in onze mooie gemeente Alkmaar. In Alkmaar zijn onze gemeenteraadsfractie, het afdelingsbestuur, het campagneteam en vele actieve leden en sympathisanten actief om onze mooie gemeente elke dag een beetje groener en socialer maken.

De fractie

De gemeenteraadsfractie bestaat uit vier bevlogen raadsleden, aangevuld met drie fractieassistenten en vier fractieondersteuners die de fractie inhoudelijk ondersteunen. Voor vragen aan de fractie mail dan naar alkmaar@groenlinks.nl. Wil je meer weten over wie zij zijn en wat zijn doen, kijk dan hier.

Het bestuur

In het bestuur van GroenLinks Alkmaar zitten vier enthousiaste GroenLinksers die de partij inmiddels door en door kennen. In samenwerking met de fractie, actieve leden, verwante organisaties en sympathisanten organiseren zij allerlei (politieke) activiteiten voor alle leden en andere geïnteresseerden.

Minimaal twee keer per jaar organiseert het bestuur een ledenvergadering, daar kunnen de leden discussiëren en stemmen over onderwerpen die voor GroenLinks Alkmaar belangrijk zijn.Voor vragen aan het bestuur, mail dan bestuurgroenlinksalkmaar@gmail.com. Wil je weten wie er in het bestuur actief zijn? Kijk dan hier.

En jij!

Maar het allerbelangrijkste voor een vitale afdeling ben jij! Als één van de ongeveer 150 leden van onze afdeling of als één van onze vele sympathisanten en stemmers. Je bent dus van harte uitgenodigd om mee te doen! Of je nu veel of weinig tijd hebt, inhoudelijk deskundig bent of een passie hebt voor campagne voeren, als je een fantastisch idee hebt of gewoon heel veel zin om samen met een gezellige club mensen je schouders te zetten onder gedeelde idealen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen! Dat kan via alkmaar@groenlinks.nl

En volg je ons al op Facebook en Twitter?