Paul de Graaf

Fractie-assistent

Paul heeft drie kinderen en is getrouwd met Charley. Inmiddels heeft hij al 20 jaar een (duurzame) kapsalon op de Laat. Hij is vrijwilliger voor reizigersbond Rover, waar hij dienstregelingen analyseert. Ook heeft hij er net 20 jaar vrijwilligerswerk voor het COC op zitten! Nog steeds heeft hij een grote betrokkenheid bij de LHBTI-gemeenschap.

❝Ik ben bij GroenLinks aangehaakt vanwege de visie op openbaar vervoer. Het duurde niet lang voor ik mij in veel meer standpunten kon vinden.❞

Zijn actieve rol bij GroenLinks betekent voor hem dat hij iets terug kan doen voor de stad en haar inwoners. Voorheen was er veel kritiek op het gemeentebestuur en dat was zijn trigger om in 2014 in Alkmaar aan te haken. Voor zijn vrienden en kennissen was dit geen verrassing, want volgens hen is hij geknipt voor politiek.

Paul is onze steun en toeverlaat en een echte expert als het gaat om openbaar vervoer. Als het aan hem ligt zou Alkmaar écht groen zijn en uitermate fiets- en OV-vriendelijk. Er is altijd genoeg te doen voor alle leeftijdsgroepen en AZ wordt kampioen!

Weetje: Pauls kinderen hebben niet één vader en moeder, zij hebben er twee van elk. Een regenbooggezin!

Ik wil van Alkmaar een nóg leukere stad maken. Met veel vrijheid, maar ook met logische en duidelijke regels, zodat de vrijheid van de een niet ten koste gaat van de vrijheid van de ander.